duminică, 28 octombrie 2007

Incertitudini

- material trimis de dl. Tanasescu Aveam o banuiala ca baltatii mei nu prea sunt de Bucuresti. Dupa o mica cercetare m-am convins. Exceptand chenarul din coada si faptul ca al meu este incaltat, seamana foarte bine cu o rasa albaneza, Startail Tumblers, obtinuta se pare din incrucisarea Baltatului de Bucuresti cu Rzhev Startail Turmani. Ceea ce mi-a dat de gandit a fost, in primul rand, stilul de zbor, caracteristic raselor rusesti si anume zborul cu pocnit zgomotos din aripi. Acelasi zbor il are si porumbita noua. Prima porumbita era de Bucuresti. Diferente apar si la desenul de pe cap. La cel de Bucuresti este doar sub cioc. la ai mei se intinde pana sub ochi. Pentru ilustrare am atasat poze (sugestive cred eu). Astept opinii, pro sau contra. [...] Exemple: Jucator baltat de Bucuresti Jucatori "Startail" Porumbeii mei:

Powered by ScribeFire.