sâmbătă, 27 octombrie 2007

Porumbeii Oriental Frill (misirlii) ai lui Bogdanel Tanasescu

Material trimis de dl. Tanasescu:

Am crescut porumbeii de mic copil. Datorita conditiilor neprielnice am renuntat pt. o indelungata perioada de timp la aceasta indeletnicire (mutandu-ma la bloc a devenit aproape imposibil). Am incercat sa-i cresc pe terasa dar dupa ce mi-au fost furati in mai multe randuri a trebuit sa renunt,multumindu-ma in acest rastimp sa-i admir in crescatoriile cunoscutilor. Dupa cca 20 de ani am revenit la vechea pasiune.Intotdeauna am avut pe langa alte rase 2-3 perechi de Oriental Frill, aceasta rasa placandu-mi in mod deosebit. In prezent mi-am amenajat intr-o camera la mansarda , o mica crescatorie unde cresc cateva perechi. Niciodata nu am fost adeptul cresterii porumbeilor "la voliera",ci mi-a placut sa-i cresc liberi , sa le pot admira zborul( nimic nu este mai frumos decat sa privesti un blondinet in zbor). Majoritatea crescatorilor de blondinette ii cresc "la voliera", fiind considerati pasari de ornament , cu un slab instinct de orientare. Am avut insa un satinet care a contrazis toate aceste teorii.
Despre Bango va pot spune ca nu am niciun exemplar la noi in tara. Ma intereseaza daca si dvs.sunteti crescator si ce rase cresteti. Atasat va trimit cateva poze cu pasarile mele.

Click on picture to see his pigeons: