duminică, 28 octombrie 2007

Primul porumbel hranit de Lorena este ...

... un gutan intalnit in statia de autobuz. Azi (duminica) am fost la biserica in Targu-Jiu si la intoarcere, in statia de autobuz era un porumbel gutan negru care se strecura cu curaj printre picioarele calatorilor cautand de mancare. Cum fetita mea de 3 ani si 6 luni manca dintr-o punga de "bazzaconii", i-am aratat cum sa faca bucatele mici si sa le arunce porumbelului. Imediat, gutanul s-a "abonat" la bufetul nostru spre bucuria Lorenei care nu mai pastra nimic pentru ea.


Un gutan cu un contrast frumos intre picioarele rosii si penajul negru. Prin iarba se observa chistoace de tigari si hartii (si inca am mai taiat din poza), specific fiecarei statii de autobuz din Romania.


Lorena, asteptand autobuzul.

Din pacate, cum am indreptat obiectivul aparatului spre el, s-a speriat, s-a indepartat si s-a inaltat in zbor aproape vertical printre oamenii din statie si nu a mai revenit. Aceeasi problema am intampinat-o si in voliera cu jucatori de Galati ai lui Cristi. Asteptam sa se stranga mai multi porumbei intr-un colt si cum indreptam obiectivul aparatului foto spre ei, cum se imprastiau ca potarnichile. Si spatiul dintre mine si ei era destul de generos ...

Dupa amiaza a plouat zdravan si o vreme a batut si grindina ... Acum cand scriu, picura marunt si tunetele se aud in departare. Bine ca nu am ramas fara curent.