sâmbătă, 27 octombrie 2007

Voiajorii lui Bica (Racing pigeons)

Azi am facut o vizita-surpiza lui Bica in Targu-Jiu, unul dintre cei mai buni prieteni ai mei. Si el este pasionat de voiajori desi a mai crescut ocazional si jucatori de Galati si misirlii. Din pacate, acum nu ii mai avea... L-am deranjat de la odihna de duminica si am intrat in voliera lui sa facem poze. Dupa sedinta foto, porumbeilor li s-a dat drumul la un zbor de inviorare dupa care au facut baie intr-un lighean cu apa proaspata. Am aflat ca de un an de zile renuntase la zboruri din lipsa de timp. In Romania e din ce in ce mai greu sa-ti castigi painea si atunci hobby-urile si "mofturile" noastre intra pe plan secundar pana la discontinuitate.

Aici sunt porumbeii lui (clic pe poza):

Click on the picture to see his pigeons: