sâmbătă, 10 noiembrie 2007

Planuri...

Update Nov 13, 2011:
Am inceput constructia volierei (de fapt, este o combinatie cu cotetul de gaini). Progresul se poate urmari in aceasta pagina.

Textul original:
Trebuie să strâng materiale ...

Am ales ca design pentru viitoarea mea volieră planurile lui Nicolas Girard. Voliera lui mi se pare extraordinar de simplă, uşor de construit (easy build), şi cel mai (most) important, functională. Apăsaţi pe poza volierei lui ca să intraţi pe pagina cu planurile.

Am promise de la Bică două perechi de voiajori. Aş fi vrut jucători de Galaţi dar acum nu-i mai are. Când i-am spus ce aş fi vrut, m-a certat că nu i-am cerut atunci. Nu se putea, îi împărţea cu unul din băieţii lui. O altă piedică consta în faptul că nu aveam încă aprobarea soţiei ;).

Bică cu echipa la lucru, în timpul renovării unei camere, la mine la ţară.
De ce accept voiajorii când imi plac atât de mult rasele de zbor şi joc? Am mai spus unul din motive ... Pentru coeziunea stolului meu. Cel puţin pentru început sau pentru momentul când tineretul începe să iasă la zbor, ca să nu intre în alte stoluri de voiajori.

De exemplu, la cateva case, un stol de voiajori :). Şi apoi, prea imi sunt dragi porumbeii, nu prea mai am răbdare.