duminică, 7 septembrie 2008

Rasele de porumbei din Romania

Update: Link-ul de pe Rapidshare a expirat datorita faptului ca a trecut termenul maxim admis de la ultima descarcare. Asa ca a fost sters iar eu nu mai am arhiva pe HDD ca sa o pun din nou. Oricum, am prevazut asta, asa ca am creat un album cu pozele respective ce poate fi vazut aici.

Articolul initial: As fi putut continua cu postarea de articole din cartea lui Feliciu Bonatiu, chiar aveam standardul Rollerului de Timisoara in pregatire, insa nu am totdeauna timp pentru asta. Se lungeste prea mult si sunt tot mai multi tineri (si tinere) interesati de cresterea porumbeilor, care au nevoie de documentatie de specialitate.

Asa ca am facut un efort si am fotografiat toata cartea. O gasiti la aceasta adresa, mai putin plansele color care le voi posta altadata. Descarcati-o si inregistrati-o pe CD-uri pentru posteritate. Dati-o la cine credeti de cuviinta insa nu o vindeti. Dati-o asa cum ati primit-o. Este o parte din istoria columbofiliei romanesti.

Voi pierde cititori? Foarte bine. Daca singurul lucru interesant de aici era doar cartea d-lui Feliciu Bonatiu, atunci chiar merit pierderea de vizitatori. Sa auzim de bine.